dilluns, 20 d’abril del 2009

L'OFICI DE VIURE - Catalunya Ràdio

Ara fa uns mesos que l'Antoni Bassas ha deixat Catalunya Ràdio, tenim sort que ens hi queden: L'Ofici de viure amb en Gaspar Hernández;
El Cafè de la República amb en Joan Barril; l'Eduqueu les criatures amb en Carles Capdevila; en Xavier Grasset; en Pere Tàpies;...
així solventem una mica l'enyor dels programes de l'Antoni.

Avui us volia parlar de l'Ofici de viure, un programa que el recomano a tothom, trobo especialment interessant que es dongui importància a la relaxació, ja que professionalment les llevadores portem molts anys treballant (personalment més de 25) amb la relaxació en l'educació maternal i puc assegurar que és molt gratificant. És molt recomanable també la relaxació a l'aigua.

Escolto el programa esporàdicament, un dia em va copsar l'atenció especialment quan es va parlar d'unes paraules d'en Miquel Martí i Pol amb les que ell recomanava escriure a una paret els noms de les persones que hem conegut i que ens han ajudat i acompanyat, per no oblidar-les i així recordar el que hem compartit amb elles.
Seguint aquest consell, enlloc d'escriure en una paret, jo ho escric a un racó del meu cervell que em serveix de refugi per trobar el record i la petja d'aquestes persones.

És important, tal com deien al programa, vigilar dos tipus de persona que ens trobem pel camí:
per un costat vigilar que el company de cordada sigui un bon company, per tenir un camí millor i que ens ajudi davant dels entrebancs i per altre costat, definir els vampirs emocionals que ens xucluen l'energia, per fer un escut i procurar evitar-ho.

Ànims i endavant amb el programa!!!

Llacs de Plitvice
Croàcia

Per escoltar: Aqua d'en Kitaro, he utilitzat molt la seva música per relaxació, també en la relaxació per embarassades a l'aigua.

4 comentaris:

Assumpcio Vila ha dit...

M'ha agradat la música de Kitaro, Aqua. A casa escolto de vegades Sacred Journey of Ku-kai, però per relaxar és millor el que tu presentes. A la contraportada del Cd, Kitaro hi diu "I send a message of peace to you Throughout the world And through the heavens. That we may unite our spirits in harmony and with love

Mercè Lladó ha dit...

Hola Assumpció, gràcies pel teu comentari, normalment utilitzo tot l'àlbum "Ten Years" d'en Kitaro, tinc les cançons seguides unes amb les altres i em serveix per tota la sessió de relaxació i activitat de coneixement corporal, a reveure
Mercè

Anònim ha dit...

Hola,
m'agradaria pasar-te el meu blog i sàpiguer si treballes a l'hospital de Vic.

Salutacions

Merche
http://kebuskas.blogspot.com/search/label/mis%20cositas
aqui trobares poesies sobre el naixement

Anònim ha dit...

Hola,
m'agradaria pasar-te el meu blog i sàpiguer si treballes a l'hospital de Vic.

Salutacions

Merche
http://kebuskas.blogspot.com/search/label/mis%20cositas
aqui trobares poesies sobre el naixement